Український телеканал та мережа мультимаркетів заколабились до прем’єри реаліті-шоу
15 Жов 2024, 17:11

Український телеканал та мережа мультимаркетів заколабились до прем’єри реаліті-шоу

На телеканалі ТЕТ 19 жовтня стартує реаліті-шоу «Найкраща оселя», де змагатимуться власники унікальних домівок.

У рамках промо ТЕТ об’єднався з мережею мультимаркетів «Аврора» і запустив спільну рубрику в соціальних мережах. Це перша колаборація головного розважального телеканалу країни та однієї з найбільших в Україні торговельних мереж.

Рубрика «Товари, які додадуть затишку вашій оселі» — це ексклюзивна добірка корисних і практичних товарів з «Аврори», які допоможуть зробити оселі українців кращими. Обирають їх порадники реаліті-шоу «Найкраща оселя» та провідні експерти у сфері будівництва й дизайну інтер’єрів — Олександр Кєвшин та Євгенія Дубровська.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Першим свою добірку представив генеральний директор будівельної компанії Олександр Кєвшин. До його кошика потрапили вироби зі скла, які є не лише практичним, а й естетичним доповненням для кухні.

Товари, які потрапили у спільну рубрику, будуть маркуватися на сканері цін «Аврорчик» позначкою «Рекомендовано “Найкращою оселею”», щоб покупці мультимаркету візуально могли їх впізнати.

У межах спільної рубрики запланована низка дописів, які будуть публікуватися в соціальних мережах ТЕТ та Аврори.

Розкажіть друзям про новину