Український телеканал та мережа мультимаркетів заколабились до прем’єри реаліті-шоу
15 Жов 2024, 17:11

Український телеканал та мережа мультимаркетів заколабились до прем’єри реаліті-шоу

На телеканалі ТЕТ 19 жовтня стартує реаліті-шоу «Найкраща оселя», де змагатимуться власники унікальних домівок.

У рамках промо ТЕТ об’єднався з мережею мультимаркетів «Аврора» і запустив спільну рубрику в соціальних мережах. Це перша колаборація головного розважального телеканалу країни та однієї з найбільших в Україні торговельних мереж.

Рубрика «Товари, які додадуть затишку вашій оселі» — це ексклюзивна добірка корисних і практичних товарів з «Аврори», які допоможуть зробити оселі українців кращими. Обирають їх порадники реаліті-шоу «Найкраща оселя» та провідні експерти у сфері будівництва й дизайну інтер’єрів — Олександр Кєвшин та Євгенія Дубровська.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Першим свою добірку представив генеральний директор будівельної компанії Олександр Кєвшин. До його кошика потрапили вироби зі скла, які є не лише практичним, а й естетичним доповненням для кухні.

Товари, які потрапили у спільну рубрику, будуть маркуватися на сканері цін «Аврорчик» позначкою «Рекомендовано “Найкращою оселею”», щоб покупці мультимаркету візуально могли їх впізнати.

У межах спільної рубрики запланована низка дописів, які будуть публікуватися в соціальних мережах ТЕТ та Аврори.

Розкажіть друзям про новину