Old Spice потрясає британський ринок дезодорантів завдяки новій сміливій кампанії, яка допомагає молодим чоловікам виділитися та «пахнути на свій вік».
У співпраці з репером Chip Old Spice виходить на сцену, щоб дати британським чоловікам незалежність, на яку вони заслуговують, і відповідний аромат.
Трек під назвою «Big Man Ting» відображає суть дорослішання та переходу на власний аромат. Використовуючи музику, Old Spice прагне створити бренд, який молоді люди люблять, якому довіряють і який асоціюється у них з виділенням з натовпу.
Створена у партнерстві з незалежним креативним агентством Recipe, ця кампанія знаменує важливий момент для бренду — позиціонування Old Spice як британського дезодоранту для «дорослішання», виконаного у притаманному Old Spice «розумно-смішному» стилі.
У світі, де молоді чоловіки часто пахнуть однаково, Old Spice створив дис-трек на звичайні дезодоранти та їхніх користувачів. У ньому Chip доносить важливе послання до хлопців, які все ще пахнуть так, ніби застрягли в школі.
«Big Man Ting» є частиною глобальної місії Old Spice, яка полягає в тому, щоб допомогти чоловікам орієнтуватися в морях мужності, з ароматами парфумерної якості і тривалої свіжості, які дають впевненість бути самим собою.
Кампанія включає двохвилинну пісню з музичним відео, 20- та 6-секундні ролики для TikTok та YouTube, а також зовнішню рекламу у великих містах Великобританії.