«Жінка-трофей», сексизм та об’єктивація: користувачів соцмереж обурила нова реклама 3-ї ОШБр
15 Жов 2024, 10:43

«Жінка-трофей», сексизм та об’єктивація: користувачів соцмереж обурила нова реклама 3-ї ОШБр

Нова рекламна кампанія 3-ї окремої штурмової бригади викликала обурення серед користувачів соцмереж.

На серії білбордів зображені жінки: одна обіймає військового, сидячи попереду нього на байку, в іншої військовий віддзеркалюється в сонцезахисних окулярах, а третя — лежить у військового на колінах і її живіт оголений.

Журналістка Ярослава Кравченко зазначила, що з ОШБр «завжди вривалась в зовнішню рекламу рекрутингу», проте саме у цій рекламі зроблений акцент на «лоліточність і доступність образу жінки».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Під дописом Кравченко користувачі також обурилися рекламою, називаючи її сексистською по відношенню до жінок, некоректною, «кам’яним віком», а також непереконливою. Були також і користувачі, які не побачили сексизму у рекламі, а також зазначили, що ЦА кампанії — не жінки, а молоді чоловіки.

Головний дизайнер кампанії Дмитро у свою чергу зазначив, що реклама мала на меті «створити якийсь світлий настрій», а також «сказати, що війна — це не завжди кров і смерть».

«Це сучасна війна, яка вимагає від нас більшої відкритості. Нам потрібно комерціалізувати та продавати ідею про те, що бути в армії — це круто», — сказала керівниця служби зв’язків з громадськістю 3 ОШБр Христина Бондаренко.

Розкажіть друзям про новину