Нова рекламна кампанія 3-ї окремої штурмової бригади викликала обурення серед користувачів соцмереж.
На серії білбордів зображені жінки: одна обіймає військового, сидячи попереду нього на байку, в іншої військовий віддзеркалюється в сонцезахисних окулярах, а третя — лежить у військового на колінах і її живіт оголений.
Журналістка Ярослава Кравченко зазначила, що з ОШБр «завжди вривалась в зовнішню рекламу рекрутингу», проте саме у цій рекламі зроблений акцент на «лоліточність і доступність образу жінки».
Під дописом Кравченко користувачі також обурилися рекламою, називаючи її сексистською по відношенню до жінок, некоректною, «кам’яним віком», а також непереконливою. Були також і користувачі, які не побачили сексизму у рекламі, а також зазначили, що ЦА кампанії — не жінки, а молоді чоловіки.
Головний дизайнер кампанії Дмитро у свою чергу зазначив, що реклама мала на меті «створити якийсь світлий настрій», а також «сказати, що війна — це не завжди кров і смерть».
«Це сучасна війна, яка вимагає від нас більшої відкритості. Нам потрібно комерціалізувати та продавати ідею про те, що бути в армії — це круто», — сказала керівниця служби зв’язків з громадськістю 3 ОШБр Христина Бондаренко.