«Жінка-трофей», сексизм та об’єктивація: користувачів соцмереж обурила нова реклама 3-ї ОШБр
15 Жов 2024, 10:43

«Жінка-трофей», сексизм та об’єктивація: користувачів соцмереж обурила нова реклама 3-ї ОШБр

Нова рекламна кампанія 3-ї окремої штурмової бригади викликала обурення серед користувачів соцмереж.

На серії білбордів зображені жінки: одна обіймає військового, сидячи попереду нього на байку, в іншої військовий віддзеркалюється в сонцезахисних окулярах, а третя — лежить у військового на колінах і її живіт оголений.

Журналістка Ярослава Кравченко зазначила, що з ОШБр «завжди вривалась в зовнішню рекламу рекрутингу», проте саме у цій рекламі зроблений акцент на «лоліточність і доступність образу жінки».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Під дописом Кравченко користувачі також обурилися рекламою, називаючи її сексистською по відношенню до жінок, некоректною, «кам’яним віком», а також непереконливою. Були також і користувачі, які не побачили сексизму у рекламі, а також зазначили, що ЦА кампанії — не жінки, а молоді чоловіки.

Головний дизайнер кампанії Дмитро у свою чергу зазначив, що реклама мала на меті «створити якийсь світлий настрій», а також «сказати, що війна — це не завжди кров і смерть».

«Це сучасна війна, яка вимагає від нас більшої відкритості. Нам потрібно комерціалізувати та продавати ідею про те, що бути в армії — це круто», — сказала керівниця служби зв’язків з громадськістю 3 ОШБр Христина Бондаренко.

Розкажіть друзям про новину