У Всесвітній день психічного здоров’я McDonald’s Singapore запустив нову ініціативу «Lovin’ Me». Вона спрямована на підтримку емоційного благополуччя молодих людей у Сінгапурі шляхом популяризації любові до себе, життєстійкості та обізнаності про психічне здоров’я.
У центрі кампанії — пісня «Lovin’ Me», що покликана заохотити молодих людей прийняти свою індивідуальність, а також висвітлює теми самоприйняття та емоційної стійкості.
Кампанія також включає серію подкастів «Lovin’ Me’ Conversations», де експерти обговорюватимуть ключові питання, що впливають на сучасну молодь, а також посібник з психічного здоров’я «Lovin’ Me», який містить ресурси та поради щодо самодопомоги.
Запуск цієї кампанії відбувається в той час, коли серед молоді Сінгапуру зростає занепокоєння щодо психічного здоров’я. Згідно з нещодавнім дослідженням Інституту психічного здоров’я (IMH), майже кожна третя молода людина у віці від 15 до 35 років відчувала важкі симптоми депресії, тривоги або стресу. Висновки IMH, які підкреслюють поширеність проблем з психічним здоров’ям, також показали, що надмірне використання соціальних мереж, занепокоєння щодо фігури та кібербулінг є важливими факторами, що сприяють цим проблемам. Це підкреслює необхідність таких ініціатив, як «Lovin’ Me», що сприяють підвищенню життєстійкості та заохочують молодь шукати підтримки.
Кампанія «Lovin’ Me» триватиме протягом жовтня і буде розгорнута на різних платформах, включаючи диджитал, соціальні мережі та канали інфлюенсерів, а продюсером і керівником інтегрованих зусиль виступить агентство Golin.