Український проєкт отримав 8 нагород на Golden Drum 2024
11 Жов 2024, 14:53

Український проєкт отримав 8 нагород на Golden Drum 2024

Проєкт команди Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримав 8 відзнак на європейському фестивалі реклами Golden Drum 2024.

Cеред них:

  • Best of Social Good у категорії SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good;
  • 4 золота у категоріях: EXCELLENCE IN MEDIA, Non-Profit/Charity, NGO; SUSTAINABLE BUSINESS SOLUTIONS; GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; CONTENT, PR;
  • Срібло у DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology; 
  • 2 бронзи у категорії ENGAGEMENT, Public & Community Relations та INNOVATION CRAFT.

«Мед мінних полів» — це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все, він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім цього Kernel та Міністерство закордонних справ України увійшли до ТОП-3 клієнтів з Гран-прі, за версією Golden Drum, а Saatchi & Saatchi Ukraine до ТОП-4 агенцій року. 

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel