Даша Астаф’єва стала пекельною головною редакторкою у кампанії українських модних брендів
11 Жов 2024, 14:27

Даша Астаф’єва стала пекельною головною редакторкою у кампанії українських модних брендів

Українські fashion-бренди INTERTOP та CHER’17 презентували нову спільну колекцію взуття і аксесуарів AW’24. Обличчям колекції та головною героїнею рекламного кампейну стала співачка та акторка Даша Астаф’єва.

Нова рекламна кампанія переосмислює історію пекельної головної редакторки модного журналу з культового фільму, образ якої і втілила Даша. 

У модній зйомці представлено лінійку трендового взуття та сумок через елегантні та зухвалі образи героїні та її помічниці. А кожен аутфіт — відображає настрій та характер, відношення до роботи, колег чи до самої себе у ситуаціях, в які вона потрапляє.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У цьому кампейні я втілила жінку, яка впевнено керує своїм життям і стилем. Це була захоплива можливість переосмислити культовий образ, додавши свою індивідуальність. Я рада бути частиною цього кампейну, який надихає на сміливі експерименти та самовираження. Адже мода — це не просто одяг чи аксесуари, це спосіб самовираження і сила, яка допомагає нам визначати себе в цьому світі. Ця колекція — про сміливість бути різною, впевненою, зухвалою, але завжди залишатися собою», — говорить Даша Астаф’єва.

До дропу увійшли чоботи-ковбойки й високі чоботи, ботфорти, напівчеревики та черевики, кросівки з актуальними анімалістичними принтами та яскравими кольорами. Сумки ж з цієї колекції виготовлені з високоякісної замші та шкіри.

Речі з нової колекції вже можна придбати в усіх магазинах мережі INTERTOP та CHER’17, на сайті та у мобільному застосунку.

Розкажіть друзям про новину