Нова кампанія Coca-Cola в Норвегії має на меті повернути смак Мексики до Скандинавії.
Кампанія містить фотографії, зроблені вуличним фотографом Фредеріком Троваттеном у Мехіко, де він прожив кілька років.
Натуралістичні фотографії кіосків з тако є чорно-білими, за винятком ледь помітних червоних плям, що виділяють ящики з Coca-Cola, складені вздовж кіосків. Припущення про те, що тако і Coca-Cola є перевіреним поєднанням, підкріплюється слоганом «Де є тако, там є Coca-Cola».
Розміщення логотипу вже є напрочуд мінімалістичним, не кажучи вже про те, що деякі ящики на зображеннях перевернуті або частково приховані.
Кампанія була створена агентством Uncommon Stockholm і розміщена на зовнішніх носіях в Осло, в тому числі на головному залізничному вокзалі.