Райдхейлінг сервіс створив словник жестової мови для спілкування із водіями з порушеннями слуху
10 Жов 2024, 13:42

Райдхейлінг сервіс створив словник жестової мови для спілкування із водіями з порушеннями слуху

У застосунку Uklon з’явився словник жестової мови із фразами, які найчастіше використовують під час поїздки. Користувачі застосунку отримуватимуть сповіщення про можливість ознайомитися зі словником щоразу, коли поїздку виконуватиме водій чи водійка, які мають порушення слуху або мовлення. 

Словник підготовлений спільно із громадською організацією «Відчуй», яка системно займається реабілітацією, допомогою, соціалізацією та реалізацією прав дітей і дорослих з порушенням слуху та їхніх родин.

Він складається із двох анімованих частин, які візуально відображають жестовою мовою фрази, що найчастіше вживають користувачі на початку та по завершенню поїздки, на кшталт «Відчиніть, будь ласка, вікно», «Відкрийте багажник», «Дякую», тощо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це допоможе користувачам краще взаємодіяти під час поїздки із водіями з порушенням слуху або мовлення. На сьогодні із сервісом співпрацює близько 400 таких водіїв, серед яких переважають чоловіки, проте 5% становлять жінки. 

Розкажіть друзям про новину