Всесвітній фонд природи запустив кампанію, яка закликає людей отримувати «щоденну дозу природи», щоб допомогти їхньому психічному здоров’ю.
Кампанія «A prescription for nature», створена креативною студією Uncommon, базується на тому, що всього 20 хвилин на природі щодня достатньо, щоб позитивно вплинути на психічне здоров’я людини. Вона також натхненна статистикою, згідно з якою кожен шостий житель Англії повідомляє про поширені проблеми з психічним здоров’ям протягом будь-якого тижня.
Ролик показує британську докторку Сару Каят у кабінеті лікаря, яка звертається до глядачів і закликає їх отримувати «щоденну дозу природи», оскільки це може знизити рівень стресу і полегшити занепокоєння. Коли камера розгортається, виявляється, що лікарський кабінет розташований серед лабіринту дерев. Візуальний ряд супроводжується звуками природи — від легкого шелесту вітру до хрускоту листя під ногами.
Ліза Лі, виконавча директорка Всесвітнього фонду природи з питань бренду, кампаній та комунікацій, зазначила: «Наша робота у Всесвітньому фонді природи полягає у відновленні природи, але за допомогою цієї кампанії ми хочемо нагадати людям, що природа може допомогти відновити і нас самих. Дивлячись на веселку, слухаючи спів птахів, або стрибаючи в калюжу і забруднивши кросівки, природа може подарувати вам гарне самопочуття, адже доведено, що вона допомагає зменшити тривожність і покращити настрій».
Кампанія стартувала 4 жовтня і включає ролик та зовнішню рекламу.