Uber об’єднався з незалежним креативним агентством Special та іконою бойових мистецтв Луїсом Ку для своєї останньої кампанії, яка висвітлює проблеми традиційного вуличного виклику таксі та демонструє простоту використання свого сервісу.
Кампанія дотепно зіграла на подвійному значенні слова «кунгфу», яке кантонською також означає «зусилля». Повномасштабне протистояння в стилі кунгфу стає доречною метафорою боротьби за таксі, в той час як Луї плавно пробирається крізь хаос до викликаного ним Uber, без жодних зусиль оминаючи боротьбу.
Кампанія була висміяна в соціальних мережах Луїса, де він оголосив, що прощається з кунгфу назавжди… лише для того, щоб показати, що це були марні зусилля з пошуку таксі, які він залишає позаду.
Повна кампанія охоплює телебачення, онлайн, соціальні мережі та зовнішню рекламу і підтримується промокампанією, в рамках якої на вулицях Гонконгу буде розіграно 1 000 000 гонконгських доларів знижок за промокартками.