Покоління зумерів-фрилансерів найактивніше використовує ШІ: дослідження
04 Жов 2024, 13:42

Покоління зумерів-фрилансерів найактивніше використовує ШІ: дослідження

Поки старші покоління лише адаптуються до нових можливостей, зумери вже активно інтегрують ШІ у щоденну роботу, використовуючи його для автоматизації процесів, підвищення продуктивності та створення інноваційних рішень. Це покоління вбачає у штучному інтелекті не просто інструмент, а ключовий елемент своєї кар’єрної стратегії на фрилансі.

20% фрилансерів регулярно використовують ШІ для таких завдань, як дослідження, мозковий штурм, написання пропозицій і програмування. Про це йдеться в аналітичному матеріалі від Upwork. 

Водночас в Україні цей показник приблизно на тому самому рівні. 21,9% українських фрилансерів використовують ШІ в роботі, як свідчить дослідження платформи Freelancehunt.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Зумери, міленіали, покоління Х: хто справжній прихильник ШІ

Зумери та міленіали швидше адаптуються до використання ШІ в роботі. Вони виросли у світі технологій, тому вже розуміють, як штучний інтелект може допомогти у виконанні завдань та підвищити конкурентоспроможність.

Натомість старше покоління, зокрема люди віком 48 років і більше, підходить до ШІ з деякою обережністю й навіть скептицизмом. Проте значна частина з них усе ж планує використовувати ці технології в майбутньому, що свідчить про поступову зміну ставлення.

Чоловіки vs жінки: хто більше використовує ШІ

Молоді фрилансери найбільше захоплюються штучним інтелектом, особливо, чоловіки. Наприклад, серед тих, кому від 18 до 23 років, 86% чоловіків активно користуються ШІ, тоді як поміж жінок цей показник трохи нижчий — близько 69%. Фрилансери старшої вікової категорії вже не так активно застосовують ШІ, проте чоловіки все одно залишаються більш зацікавленими. А у 48+ років лише близько 47% чоловіків і 43% жінок продовжують використовувати ці технології.

Чи готові фрилансери інвестувати в опанування нових інструментів ШІ

Понад 50% зумерів готові інвестувати в навчання. Молоді фрилансери активно освоюють нові технології, зокрема інструменти штучного інтелекту, щоб підвищити свою конкурентоспроможність. Міленіали менш рішучі — лише 5,3% готові вкладати в розвиток значні ресурси, а 32,7% — невеликі.

Широке впровадження штучного інтелекту в роботу фрилансерів відкриває нові можливості для бізнесу. Завдяки використанню сучасних технологій, фрилансери постійно підвищують кваліфікацію та розвивають нові навички. Це дозволяє їм виконувати завдання швидше, ефективніше та з меншими затратами. У результаті бізнес отримує якісніший продукт у коротші терміни та за вигіднішою ціною, що робить співпрацю з фрилансерами ще більш привабливою для бізнесу.
Олег Топчій
засновник Freelancehunt


Розкажіть друзям про новину