Український бренд одягу презентував проєкт до Місяця боротьби з раком молочної залози
02 Жов 2024, 18:00

Український бренд одягу презентував проєкт до Місяця боротьби з раком молочної залози

Український бренд одягу та білизни Rikky Hype презентував відео та кампейн до Місяця обізнаності та боротьби з раком молочної залози. Метою проєкту є підвищення знання про важливість регулярних чекапів та самообстеження серед українок.

Головною героїнею знімання стала 28-річна Вікторія Скок — модель та менеджерка, яка має власну історію боротьби з хворобою і продовжує лікування прямо зараз. Після почутого рік тому діагнозу дівчина вирішила транслювати шлях до одужання в соцмережах для того, аби зруйнувати стигму довкола раку, прийняття себе, змін в тілі та зовнішності і довести, що з будь-яким викликом можна впоратись. 

Режисерка анімації Марія Озірна (Dukhovne Lychko) створила відео, що транслює історію Віки: абсолютно звичайне, різнобарвне, як на мультиплікаційних кадрах активне життя до звістки про хворобу за секунду перетворюється на сміливий шлях з місяцями хіміотерапій; операцією, що проводиться під звуки вибухів та яскравими хвилинами і новими можливостями від життя під час хвороби, яку так гідно долає Віка. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У фотокампейні дівчина демонструє контраст своїх станів — впевнена, надзвичайно приваблива та витончена. А також та, що здобуває перемоги над собою. Шрами і краса тіла, яке має силу боротись. 

Також бренд у співпраці з мамологом, онкохірургом, пластичним хірургом Денисом Помінчуком створили листівку-пам’ятку з інструкцією самообстеження молочних залоз та нагадуванням про важливість регулярних чекапів. Такі листівки будуть вкладатися до кінця жовтня в абсолютно кожне замовлення Rikky Hype.

Рак молочної залози займає перше місце в Україні серед онкологічних захворювань у жінок — це понад 14 тисяч вперше діагностованого раку щороку. Основний привід для занепокоєння — пізня діагностика. Щорічне обстеження у мамолога дає змогу виявити рак на першій стадії, коли немає метастазів, а ефективність лікування становить 98%. Тож виділіть усього 30 хв на рік для огляду у мамолога, щоб бути впевненими у своєму здоров’ї.
Денис Помінчук
мамолог

В планах бренду протягом жовтня познайомити аудиторію з трьома надихаючими історіями боротьби, що доводять: «рак — не вирок».

Розкажіть друзям про новину