Український бренд одягу та білизни Rikky Hype презентував відео та кампейн до Місяця обізнаності та боротьби з раком молочної залози. Метою проєкту є підвищення знання про важливість регулярних чекапів та самообстеження серед українок.
Головною героїнею знімання стала 28-річна Вікторія Скок — модель та менеджерка, яка має власну історію боротьби з хворобою і продовжує лікування прямо зараз. Після почутого рік тому діагнозу дівчина вирішила транслювати шлях до одужання в соцмережах для того, аби зруйнувати стигму довкола раку, прийняття себе, змін в тілі та зовнішності і довести, що з будь-яким викликом можна впоратись.
Режисерка анімації Марія Озірна (Dukhovne Lychko) створила відео, що транслює історію Віки: абсолютно звичайне, різнобарвне, як на мультиплікаційних кадрах активне життя до звістки про хворобу за секунду перетворюється на сміливий шлях з місяцями хіміотерапій; операцією, що проводиться під звуки вибухів та яскравими хвилинами і новими можливостями від життя під час хвороби, яку так гідно долає Віка.
У фотокампейні дівчина демонструє контраст своїх станів — впевнена, надзвичайно приваблива та витончена. А також та, що здобуває перемоги над собою. Шрами і краса тіла, яке має силу боротись.
Також бренд у співпраці з мамологом, онкохірургом, пластичним хірургом Денисом Помінчуком створили листівку-пам’ятку з інструкцією самообстеження молочних залоз та нагадуванням про важливість регулярних чекапів. Такі листівки будуть вкладатися до кінця жовтня в абсолютно кожне замовлення Rikky Hype.
В планах бренду протягом жовтня познайомити аудиторію з трьома надихаючими історіями боротьби, що доводять: «рак — не вирок».