Щоб відзначити запуск 2-го сезону серіалу «Гри в кальмара», який вийде 26 грудня, Johnnie Walker випустив лімітовану серію пляшок віскі Black Label.
Культовий логотип Крокуючого чоловіка тепер одягнений у зелений спортивний костюм, схожий на ті, що носять гравці, а на пляшках з’явилися випадкові числа від одного до 456, що представляють кількість учасників «Гри в кальмара».
Партнерство розпочалося 1 жовтня із захоплення Таймс-сквер у Нью-Йорку, яке відбулося о 4:56, що є ще одним відсиланням до «Гри в кальмара». Крім того, бренд просуває коктейль «456», що містить традиційні корейські інгредієнти та який створила міксолог Гінн Чоу.
Кампанія також включає зовнішню рекламу, соціальні мережі, івенти та ритейл-маркетинг.