Крокуючого чоловіка Johnnie Walker одягнули у спортивний костюм
02 Жов 2024, 16:29

Крокуючого чоловіка Johnnie Walker одягнули у спортивний костюм

Щоб відзначити запуск 2-го сезону серіалу «Гри в кальмара», який вийде 26 грудня, Johnnie Walker випустив лімітовану серію пляшок віскі Black Label.

Культовий логотип Крокуючого чоловіка тепер одягнений у зелений спортивний костюм, схожий на ті, що носять гравці, а на пляшках з’явилися випадкові числа від одного до 456, що представляють кількість учасників «Гри в кальмара».

Партнерство розпочалося 1 жовтня із захоплення Таймс-сквер у Нью-Йорку, яке відбулося о 4:56, що є ще одним відсиланням до «Гри в кальмара». Крім того, бренд просуває коктейль «456», що містить традиційні корейські інгредієнти та який створила міксолог Гінн Чоу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія також включає зовнішню рекламу, соціальні мережі, івенти та ритейл-маркетинг.

Розкажіть друзям про новину