У Сіднеї з’явився білборд для сну від IKEA
02 Жов 2024, 11:17

У Сіднеї з’явився білборд для сну від IKEA

Після загальнонаціональних пошуків австралійця, який погано спить, Джек Нгу випробував перший в історії білборді «IKEA Sleep Billboard», живучи добу у скляній коробці, виставленій на березі Сіднейської гавані.

Джек, який досі спить в одномісному ліжку і прокидається без сил, незважаючи на те, що спить по 8 годин на добу, відчув все, що йому потрібно для повноцінного сну, завдяки рекламному білборду ІКЕА.

У рамках кампанії IKEA піддала випробуванню свої товари, рішення та досвід на міцність і показала, як ритейлер може допомогти будь-кому, навіть тому, хто погано спить, чудово відпочити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
@ikea.australia

Introducing Australia’s worst sleeper, Jack 🏆 Follow along as we document his 24 hours inside IKEA’s Sleep Billboard #IKEASleepBillboard #CircularQuay

♬ original sound – IKEA Australia

У Джека безліч справ, які допомагають йому розслабитися і підготуватися до майбутньої ночі. Йому доручили збирати меблі ІКЕА, він насолоджувався сніданком, обідом і вечерею, які доставили йому зі знаменитого ресторану ритейлера, а також працював над процедурою відходу до сну, включаючи йогу з цуценятами, дискусію на Booktok і підготовку до сну з шістьма речами, необхідними для сну, які пропонує ІКЕА.

Розкажіть друзям про новину