Be Your First Priority: до Місяця обізнаності про рак молочних залоз представили благодійний дроп
01 Жов 2024, 16:25

Be Your First Priority: до Місяця обізнаності про рак молочних залоз представили благодійний дроп

На старті Всесвітнього місяця обізнаності про рак грудей жіноча єврейська організація «Проект Кешер», благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family та бренд жіночого одягу MustHave оголосили про колаборацію.

Три сторони спільної ініціативи об’єдналися заради підтримки жінок, які зараз на шляху долання хвороби, а також для того, щоб привернути увагу суспільства до важливості своєчасних обстежень та ранньої діагностики раку грудної залози. За статистикою, кожна восьма жінка стикається з цією хворобою. Щороку в Україні діагностують понад 12 тисяч випадків раку грудей.

З 1 жовтня доступний до продажів спеціальний дроп від MustHave — «Be Your First Priority». До лінійки увійшли светри, сорочки з вишивкою, шапка та шарф, шопер та шкарпетки у білому та рожевому кольорах та косметичка. 10% з кожного продажу буде перераховано фонду Inspiration Family для збору на закупівлю препарату для пацієнток із метастатичним раком молочної залози.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Рак молочної залози — це найпоширеніше онкологічне захворювання у світі. Наша місія виходить за межі збору коштів на ліки. Ми також прагнемо підвищити обізнаність жінок про цей вид раку, оскільки зараз, в умовах повномасштабного вторгнення, планові обстеження для багатьох відійшли на другий план. Це може призвести до того, що рак діагностуватимуть на пізніших стадіях, коли лікування буде набагато складнішим і дорожчим. Нині ми помічаємо цю тенденцію. Наша мета — зібрати кошти на дороговартісні ліки для жінок з метастатичним раком молочної залози, які, на жаль, не покриваються державними програмами.
Анна Узлова
співзасновниця благодійного фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family

Ініціатива «Be Your First Priority» має одразу кілька цілей: збір коштів на допомогу в терапії онкопацієнтів, підвищення культури піклування про своє здоровʼя та зниження градуса фатальності навколо теми дорослої онкології.

Наш MustHave — це бренд про жінок та для жінок. Ми вважаємо для себе обов’язковим піднімати такі важливі теми як боротьба з раком грудної залози. Турбота про себе, свій фізичний та моральний стан — це пріоритет кожної жінки. Be your first priority!
Анна Бец та Анастасія Дзюба
співзасновниці бренду одягу MustHave

Благодійний дроп «Be Your First Priority» вже є у продажі в українській мережі магазинів MustHave та інтернет-магазині бренду.

Розкажіть друзям про новину