IKEA запустила кампанію, яка є повністю чорною. Жодних фотографій, жодних меблів — лише білі ціни та логотип шведського ритейлера.
«В ІКЕА ми приділяємо велику увагу сну в наші дні. Але хороший сон — це набагато більше, ніж хороше ліжко та правильний матрац. Сон також залежить від температури, якості повітря, порядку чи просто достатньої кількості темряви — і, звісно, ІКЕА пропонує рішення, які вам потрібні. Ми завжди шукаємо ідеї, які дивують, і коли з’явилася ця, ми одразу ж подумали, що повинні показати це на телебаченні!» — каже маркетинг-менеджерка IKEA Norway Анніка Морч Асте.
Окрім ролика на телебаченні та в кінотеатрах, кампанія також включає в себе друковану рекламу та зовнішню рекламу.