Знову настала пора року, коли культове відерце KFC займає центральне місце, готове подати смачну порцію радості та ностальгії в рамках найбільшої диджитал-кампанії року — «First Bucket’s On Us».
Представлене полковником Сандерсом у 1950-х роках, це улюблене відерце стало не просто культовою тарою, а символом затишку, свята і просто незабутніх моментів у всьому світі. Від сімейних бенкетів до пізніх нічних посиденьок, відерце KFC — ідеальний кулінарний компаньйон.
Тож, щоб відзначити це, KFC перевернув сценарій, показавши відро з куркою так, як канадці ще ніколи не бачили — зсередини, ззовні.
Кампанія, розроблена агенцією Courage Inc., розпочинається з яскравого ролика, у якому показано захоплення від отримання першого безкоштовного відерця за допомогою персонажів, які оспівують всесвітню любов до KFC. З особливим акцентом на курці за оригінальним рецептом, яка вже стала улюбленою серед канадців, ця кампанія оживляє любов до відерця у новий, захопливий спосіб для молодого покоління шанувальників курячого м’яса.
Кампанія буде показана на телебаченні та OLV разом з потужними візуалами в соціальних мережах. З 25 вересня по 10 листопада канадці можуть отримати своє перше відерце з шести порцій безкоштовно, витративши мінімум 15 доларів у застосунку KFC.