Doritos запросив шанувальників створити рекламу за $1 млн
24 Вер 2024, 17:15

Doritos запросив шанувальників створити рекламу за $1 млн

Бренд снеків Doritos повертає свій улюблений конкурс «Crash the Super Bowl», щоб знайти наступну культову рекламу для Супербоулу наступного року.

Перша у своєму роді кампанія, яка тривала з 2006 по 2016 рік, запрошувала креативних уболівальників довести, що вони можуть створити кращу рекламу для Супербоулу, ніж Doritos.

Для Супербоулу-2025 бренд знову підвищує ставки, відновлюючи челендж, пропонуючи шанувальникам і кінематографістам-аматорам шанс побачити, як їхні творіння оживають на найбільшій події НФЛ. Звичайно, це супроводжується грошовим призом у 1 мільйон доларів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд прийматиме заявки з 20 вересня до 11 листопада. Один рекламний ролик-переможець буде обрано за допомогою ретельного процесу:

  1. Кваліфікована комісія суддів обере 25 найкращих заявок, по одній на кожен рік, коли Doritos показувала рекламу на Супербоулі.
  2. У січні на вебсайті буде оголошено трьох фіналістів, де вболівальники зможуть проголосувати за свого фаворита.
  3. Творець реклами, яка набере найбільшу кількість голосів, отримає 1 мільйон доларів, а також оплачену поїздку до Нового Орлеана, щоб подивитися Супербоул 9 лютого 2025 року.

Розкажіть друзям про новину