Бренд кетчупу Heinz відмовився від своєї культової етикетки на честь Національного дня Саудівської Аравії.
Ця спеціальна ініціатива, що стартувала 19 вересня, дозволить людям по всій Саудівській Аравії поділитися своїми привітаннями з Королівством, оскільки Heinz висловлює свій ірраціональний акт любові на підтримку споживачів у КСА.
Замість відомого логотипу Heinz на пляшках кетчупу буде розміщено порожню зелену етикетку, що дасть можливість покупцям персоналізувати свої власні святкові послання. Крім того, люди зможуть відсканувати QR-код, розміщений на білбордах в Ер-Ріяді, Джидді та Даммамі, щоб надіслати свої привітання з нагоди Національного дня Саудівської Аравії.
Ці повідомлення разом з іменами учасників будуть відображатися на екранах по всьому Королівству протягом цілого тижня після запуску, надаючи саудівцям можливість висловити свою гордість і любов до своєї країни.
Крім того, Heinz також проведе спеціальні акції в окремих магазинах. Каліграфи наживо створюватимуть етикетки з посланнями гордості та любові, надаючи покупцям можливість створити унікальну, пам’ятну пляшку кетчупу Heinz, яка відображатиме як їхню особисту, так і національну гордість.