Білборди сіднейського аеропорту привітали туристів з приїздом до Мельбурна
23 Вер 2024, 12:04

Білборди сіднейського аеропорту привітали туристів з приїздом до Мельбурна

Мережа з продажу оптики Specsavers тролить туристів, які прибувають до аеропорту Сіднея, повідомленням «Ласкаво просимо до Мельбурна».

Тим часом водіїв, які виїжджають з аеропорту Мельбурна, зустрічає білборд «Ласкаво просимо до Сіднея», а слоган «Треба було йти до Specsavers» з’являється меншим шрифтом.

Цей OOH-жарт є частиною останньої телевізійної кампанії ритейлера «Should’ve», яка зосереджується на напружених і кумедних помилках в аеропортах, спричинених поганим зором.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Шон Бріггс, директор з маркетингового планування Specsavers, сказав: «Як і всі кампанії «Should’ve», ця кампанія близька до людей і має в основі основне серйозне послання: помилки легко робити, якщо у вас поганий зір, що є гарним нагадуванням австралійцям різного віку про необхідність піклуватися про здоров’я очей, коли ми вступаємо в напружений період шкільних занять і літніх канікул».

Кампанія також проводиться в інших аеропортах Австралії.

Розкажіть друзям про новину