Білл Каулітц став героєм кампанії для колекції одягу з вовни овець-геїв
23 Вер 2024, 10:29

Білл Каулітц став героєм кампанії для колекції одягу з вовни овець-геїв

Гомосексуальність залишається злочином у 62 країнах світу. У 12 країнах смертна кара все ще залишається реальною загрозою. Перша колекція одягу з вовни овець-геїв бренду Rainbow Wool фінансує ініціативи, які підвищують обізнаність квір-спільноти та підтримують боротьбу за правову та соціальну рівність.

Вовна для Rainbow Wool постачається з ферми пастуха Міхаеля Штюке в Лене, Північний Рейн-Вестфалія. Ця пряжа прядеться з вовни понад 20 овець-геїв. Хоча барани-геї зазвичай не мають «цінності» в промисловому сільському господарстві і їх часто забивають, вони живуть повноцінним життям, надаючи високоякісну вовну для створення модних виробів.

Білл Каулітц, один із найпопулярніших німецьких інфлюенсерів та вокаліст гурту Tokio Hotel, був прихильником Rainbow Wool з самого початку. Як обличчя кампанії, Білл не лише виступає за захист та адопцію овець-геїв, але й став співавтором першої колекції високої моди разом з відомими німецькими дизайнерами Денні Райнке та Кіліаном Кернером.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Але Rainbow Wool — це не лише висока мода. Колекція включає в себе предмети одягу, такі як шнурки, патчі та кепки, що дозволяють кожному висловити свою підтримку рівності ЛГБТКІА+ і водночас зробити сміливу модну заяву.

Цю унікальну колекцію можна придбати на сайті Rainbow Wool, а виручені кошти підуть до LSVD+ — Федерації квір-розмаїття в Німеччині. Кошти будуть використані для підтримки проєктів ЛГБТКІА+ по всьому світу, особливо в таких ворожих до квір-спільноти країнах, як Уганда, через такі ініціативи, як Queer Emergency Aid.

Кампанія, що супроводжує запуск колекції, буде просуватися в інтернеті, соціальних мережах та за допомогою зовнішньої реклами. Окрім Білла Каулітца, близько 30 відомих квір-інфлюенсерів з Німеччини та Великобританії добровільно підтримують ініціативу Rainbow Wool через Instagram.

Ферма Schäfer Stücke не тільки виробляє пряжу Rainbow Wool, вона також пропонує спонсорську допомогу вівчарям, щоб врятувати більше овець-геїв, збільшити їхнє стадо і виробити ще більше пряжі.

Розкажіть друзям про новину