У світі IT корпоративна культура піца-паті та нескінченного мерча стала майже «золотим» стандартом для більшості брендів. Українська IT-компанія Brainstack пішла іншим шляхом та переосмислила свій HR-бренд, щоб зосередитися на головному.
Розробкою оновленої HR-стратегії та айдентики займалася креативна агенція I AM IDEА.
Команда сформувала новий слоган HR-бренду компанії — «Focus on Main». Це філософія, яка підкреслює головне — не потрібно витрачати час на те, що відволікає і давати людям робити те, що їм подобається та вдається.
Разом із стратегією HR-бренду змінилась і айдентика. Символом компанії став тетрапод, який відомий своєю стійкістю та здатністю зберігати рівновагу за будь-яких умов.
Також команда I AM IDEA сфокусувалась на простоті та чіткості візуальної комунікації з лаконічною кольоровою палітрою чорного, білого та фіолетового. Фіолетовий став ключовим елементом, що підкреслює ідею нового слогана компанії «Focus on Main».