Остання рекламна кампанія Nissan досягла нових висот завдяки яскравому трюку в Лондоні на честь запуску нового Qashqai.
Тепер перехожі можуть побачити модель Qashqai британського виробництва, прикріплену до верхівки 49-метрової димової труби пивоварні Truman Brewery — 200-річної лондонської пам’ятки, розташованої по вулиці Брік Лейн у районі Шордіч.
Склопластикова модель у півтора рази більша за звичайний Qashqai: 6,5 м в довжину, 2,7 м в ширину і 2,4 м у висоту та вагою 750 кг.
Команда витратила близько семи тижнів на його виготовлення і за допомогою двох кранів підняла його на трубу, перш ніж закріпити на місці.
Інсталяція буде відкрита до 22 вересня і є частиною постійної маркетингової кампанії Nissan «Elevate Your Urban Drive» на честь запуску нового Nissan Qashqai, який виробляється в Сандерленді.