Nissan припаркував свій автомобіль на димовій трубі
20 Вер 2024, 13:17

Nissan припаркував свій автомобіль на димовій трубі

Остання рекламна кампанія Nissan досягла нових висот завдяки яскравому трюку в Лондоні на честь запуску нового Qashqai.

Тепер перехожі можуть побачити модель Qashqai британського виробництва, прикріплену до верхівки 49-метрової димової труби пивоварні Truman Brewery — 200-річної лондонської пам’ятки, розташованої по вулиці Брік Лейн у районі Шордіч.

Склопластикова модель у півтора рази більша за звичайний Qashqai: 6,5 м в довжину, 2,7 м в ширину і 2,4 м у висоту та вагою 750 кг.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда витратила близько семи тижнів на його виготовлення і за допомогою двох кранів підняла його на трубу, перш ніж закріпити на місці.

Інсталяція буде відкрита до 22 вересня і є частиною постійної маркетингової кампанії Nissan «Elevate Your Urban Drive» на честь запуску нового Nissan Qashqai, який виробляється в Сандерленді.

Розкажіть друзям про новину