IKEA перетворила рулонні штори на рекламу своїх товарів
20 Вер 2024, 11:52

IKEA перетворила рулонні штори на рекламу своїх товарів

В IKEA креативність та функціональність йдуть пліч-о-пліч, що наочно продемонструвала їхня нещодавня кампанія.

Цього разу шведський ритейлер перетворив звичайні рулонні штори на унікальне медіа-рішення, що допомогло бренду охопити більшу кількість людей своїми доступними товарами.

У співпраці з агенцією Åkestam Holst NoA шведський підрозділ ІКЕА випустив серію спеціальних рулонних штор, які не просто захищають від ранкового сонця. На зовнішній стороні кожної рулонної штори вказана ціна та товар з асортименту товарів для сну ІКЕА, таких як подушки, ковдри та матраци, що перетворює кожне вікно на рекламу шведського ритейлера, коли штори опущені.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відібрані учасники отримали рулонні штори безкоштовно в обмін на те, що перетворили свої вікна на білборди ІКЕА, поки вони спали.

Кампанія, яка стартувала у Швеції, отримала захоплені відгуки. Рулонні штори були розіслані домогосподарствам по всій країні, перетворюючи вікна на рекламу та допомагаючи більшій кількості людей добре виспатись.

Розкажіть друзям про новину