Знову настав той час року, коли світові та місцеві бренди готуються до Свята середини осені у Східній Азії. Святкова випічка до свята, яке відбувається на 15-й день 8-го місяця за місячним календарем, традиційно споживається в цю особливу дату, коли родина та друзі збираються разом, щоб відсвяткувати сезон збору врожаю.
Сучасні «місячні пиріжки» вийшли за рамки традиційних глазурованих коржів, начинки з пасти з насіння лотоса та серцевини з солоного яєчного жовтка. Крім освіжаючих поєднань смаків, багато брендів вибрали творчий шлях із привабливою упаковкою та додатковими смаколиками, щоб підняти святковий настрій.
Оскільки Свято середини осені — це час, коли сім’ї та друзі збираються разом, такі бренди, як KENZO, Tumi та Loewe, обирають упаковку з іграми. KENZO пропонує переосмислення китайських шашок, Tumi — витончену настільну гру Connect 4, а Loewe — мінімалістичну дерев’яну дзиґу.
Louis Vuitton, Cartier, Baccarat і Audemars Piguet зробили вибір на користь святкового декору. У той час як мункейки були виключені з набору Louis Vuitton, бренд пропонує спробувати традиційні ручні вироби з паперу з повним DIY-набором.
Тим часом Baccarat приготував елегантний рухомий артдекор з піску, а Audemars Piguet — виставкову шафу в стилі лялькового будиночка, оснащеною світловим фоном, який імітує сяючий повний місяць.
Cartier представив до свята елегантний портативний ліхтар із вишуканими пейзажами, вирізаними з паперу.
Fendi пропонує набір із чотирьох мінімункейків у простій золотисто-жовтій коробці. Мункейки Saint Laurent розміщені в глянцевій трирівневій скриньці для коштовностей.
Що стосується Gucci, то його мункейки акуратно упаковані в дерев’яні коробки з усіма фазами місяця, вигравіруваними на кришці.