Відомий репер Eminem нещодавно оголосив про вихід делюкс-версії свого альбому «The Death of Slim Shady (Coup de grâce)» у своєму Instagram-акаунті. І всі знають, що митцю з Детройта ніколи не бракує ідей, щоб змусити людей говорити про нього.
Цього разу репер поставив планку ще вище. Минулого тижня він опублікував у своїх соцмережах загадкове відео, на якому він прогулюється по супермаркету і йде до ряду з молочними продуктами.
Коли він хапає звичайну на вигляд коробку з молоком, можна помітити, що на ній є оголошення про зникнення людини з портретом альтер-его репера, Slim Shady.
Але хоча шанувальники думали, що це лише тизер, ці упаковки з молоком потрапили на полиці місцевих супермаркетів і навіть отримали автографи. Тоді у Франції, Німеччині, Нідерландах і навіть Іспанії почалися пошуки незвичайних упаковок.
Соціальні мережі швидко загорілися, і шанувальники артиста почали розшифровувати це повідомлення про зникнення, щоб зрозуміти його зміст. Блискучий і абсолютно несподіваний комунікаційний трюк, який доводить, що навіть після 30 років кар’єри Eminem як ніхто інший володіє мистецтвом дивувати своїх шанувальників.