Frito-Lay випустив телефон для «зради» чипсам Flamin’ Hot Cheetos
18 Вер 2024, 11:52

Frito-Lay випустив телефон для «зради» чипсам Flamin’ Hot Cheetos

Frito-Lay продовжує виводити популярний бренд Flamin’ Hot за межі його витоків під брендом Cheetos з гаслом «Зраджуй Flamin’ Hot Cheetos».

Бренд співпрацював з Геббі Вінді, відомою за шоу «Холостяк» та «Холостячка», щоб рекламувати телефон Flamin’ Hot Burner Phone. Розкладний телефон має нестандартний дизайн і рік безкоштовного мобільного зв’язку, а також номер Гепарда Честера у швидкому наборі.

Кампанія обігрує ідею мати інтрижку з «sidechips», каламбур від «side chick», тобто жінкою, з якою хтось зустрічається на стороні. Гепард Честер також дає шанувальникам «відгул» — ще один сленговий термін, який означає, що людина дає своєму романтичному партнеру дозвіл переспати з кимось іншим, як правило, зі знаменитістю, яка знаходиться поза межами реальної досяжності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Cheat on Flamin’ Hot Cheetos» — це частина маркетингової кампанії Frito-Lay, спрямованої на покоління Z, яке віддає перевагу гострій їжі та перекусам. Ця група перебуває в самому розпалі сезону повернення до школи, а разом з ним і сезону наручників, коли молоді люди шукають короткострокових стосунків.

Покоління Z також спричинило сплеск ностальгічного маркетингу за 2000-ми, що допомагає пояснити, чому в кампанії використовується розкладний телефон.

Розіграш Flamin’ Hot Burner Phone триватиме в Instagram та на спеціальному сайті до 30 листопада. Допитливі шанувальники можуть взяти участь у вікторині Sidechip Quiz та переглянути профілі знайомств з різними чипсами, які вони, можливо, захочуть спробувати.

Розкажіть друзям про новину