Бренд одягу та білизни Rikky Hype випустив свою першу колекцію товарів для дому. Кампейн лінійки було відзнято на столичній горі Щекавиці, якій присвячена велика кількість мемів. Бренд заявляє, що з новою колекцією домашніх товарів комфорт відчувається всюди: вдома, на горі з неймовірними краєвидами чи навіть під час апокаліптичної загрози.
Ідея про зустріч на Щекавиці, горі, що має історичне значення і знаходиться в Києві, була особливо популярною у 2022 році, проте Rikky Hype недарма зробив відсилку до теми зараз. Домашня колекція бренду неймовірно естетична, затишна та в той же час пристрасна. Вона в першу чергу про жагу до життя, про любов до комфорту, про самовираження та повне розслаблення.
До лінійки увійшли сатинові постільні комплекти у різних кольорах, рушники для ванни, дифузори для дому та аромасвічки.
Для тих, хто збирається на Щекавицю і для тих, хто не бажає залишати домівку, аби побути на самоті з собою. В колекції багато природних мотивів, особливих форм і відображення стилю.
Так, постільний комплект відзначається шовковистим блиском, гладкістю та особливою м’якістю до тіла. Він стає продовженням теми природності і виготовлений з високоякісного сатину у відтінках ночі, світанку та золотого сонця. А аромати дифузорів та свічок — особливі та ритуальні. Колекція налічує велику кількість ароматів: від деревних, ноток стихій чи кашеміру до солодких, ванільних, грильяжних запахів.
Головна героїня кампейну — імпульсивна, смілива дослідниця, що цінує розслабленість. Вона кидає виклики та грає проти правил — просто бере домашню постіль і йде відпочивати на гору посеред дня. Таким бренд бачить життя у всій його палітрі: не нудне, викликаюче, іронічне, але обов’язково комфортне.