Український бренд одягу зняв свій новий кампейн на горі Щекавиці
17 Вер 2024, 16:17

Український бренд одягу зняв свій новий кампейн на горі Щекавиці

Бренд одягу та білизни Rikky Hype випустив свою першу колекцію товарів для дому. Кампейн лінійки було відзнято на столичній горі Щекавиці, якій присвячена велика кількість мемів. Бренд заявляє, що з новою колекцією домашніх товарів комфорт відчувається всюди: вдома, на горі з неймовірними краєвидами чи навіть під час апокаліптичної загрози. 

Ідея про зустріч на Щекавиці, горі, що має історичне значення і знаходиться в Києві, була особливо популярною у 2022 році, проте Rikky Hype недарма зробив відсилку до теми зараз. Домашня колекція бренду неймовірно естетична, затишна та в той же час пристрасна. Вона в першу чергу про жагу до життя, про любов до комфорту, про самовираження та повне розслаблення.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До лінійки увійшли сатинові постільні комплекти у різних кольорах, рушники для ванни, дифузори для дому та аромасвічки. 

Для тих, хто збирається на Щекавицю і для тих, хто не бажає залишати домівку, аби побути на самоті з собою. В колекції багато природних мотивів, особливих форм і відображення стилю. 

Так, постільний комплект відзначається шовковистим блиском, гладкістю та особливою м’якістю до тіла. Він стає продовженням теми природності і виготовлений з високоякісного сатину у відтінках ночі, світанку та золотого сонця. А аромати дифузорів та свічок — особливі та ритуальні. Колекція налічує велику кількість ароматів: від деревних, ноток стихій чи кашеміру до солодких, ванільних, грильяжних запахів. 

Головна героїня кампейну — імпульсивна, смілива дослідниця, що цінує розслабленість. Вона кидає виклики та грає проти правил — просто бере домашню постіль і йде відпочивати на гору посеред дня. Таким бренд бачить життя у всій його палітрі: не нудне, викликаюче, іронічне, але обов’язково комфортне. 

Розкажіть друзям про новину