Квотербек НФЛ поділився мотиваційними цитатами про майонез у ролику Hellmann’s
17 Вер 2024, 15:52

Квотербек НФЛ поділився мотиваційними цитатами про майонез у ролику Hellmann’s

Квотербек команди «Теннессі Тайтенс» Вілл Левіс повернувся з черговою гумористичною кампанією для майонезу Hellmann’s.

Кампанія «Mayotivations», створена агенцією VML New York, показує Левіса, який роздає кумедні, мотиваційні заяви з подвійним значенням, що стосуються їжі та футболу, в той час як монтаж сцен показує його «тренувальні заняття».

Нагадуючи ностальгічні блокбастери 80-х, різні кадри з Левісом показують, як він кидає і ловить банку майонезу, як футбольний м’яч, як бігає між стопками банок з майонезом і як він поклоняється Hellmann’s в своїх руках.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія триватиме до середини грудня і включатиме національні телевізійні ролики, внутрішні радіоролики та QR-коди для покупок на спортивних трансляціях CBS Sports та «Шоу Дрю Беррімор». Крім того, зовнішня реклама та диджитал реклама буде розміщена в залах, на білбордах та трибунах стадіонів по всій країні, включаючи футбольних партнерів Hellmann’s — «Теннессі Тайтенс», «Нью-Інгленд Петріотс» та «Нью-Йорк Джаєнтс».

Остання робота з Левісом є продовженням попереднього партнерства з Hellmann’s. У серпні в рамках іншої кампанії Hellmann’s було оголошено, що квотербек випустить аромат Levis №8 із запахом майонезу. Відтоді лімітована партія аромату була розпродана онлайн.

Розкажіть друзям про новину