Молочна компанія «Галичина» продовжує розвивати свою місію зі збереження та популяризації українських традицій. У рамках нової креативної кампанії бренд звернув увагу на унікальну давню традицію спілкування українців.
Спілкуватися можна не лише за допомогою слів. Невербальна комунікація? Так, але сьогодні не про неї. В Україні є одна техніка, яка називається «егокання», або «кугикання», а на Бойківщині — «гоякання». Це не просто спосіб передачі інформації на великі відстані, але й автентичний елемент культурної спадщини, який передавався від покоління до покоління.
Василь і Параска Романюки, носії традиції полонинського перегукування, стали героями нової кампанії карпатського йогурту «Галичина». Команда бренду не просто провела 3 дні з цими дивовижними людьми в горах, а й пробувала перейняти традиції (що складно), їла хліб за рецептом родини, який не розкривають і пізнавала багато інших тонкощів полонинського життя.
Щоб про егокання дізналося якомога більше українців, «Галичина» разом з родиною Романюків розробили відеословник, в якому сім’я Романюків розповідає, що означають ці містичні гірські співи.
Український музикознавець Богдан Луканюк пояснює природу егокання і говорить про першу фіксацію цього явища — у 60-х роках 20 століття, на Закарпатті. Перш за все, так спілкувалися діти, коли пастушили присадибно, не на полонині. Це той вік, коли дітям довіряють серйозну відповідальність — самотужки вести худобу, а егокання «Галичина» певною мірою є спробою дорослого діалогу. А для чого так спілкуватися? Справа в тому, що вівчарство — це діяльність у великому просторі, навколо нікого немає і час від часу треба звірятися, чи поруч худоба, чи немає небезпеки.