Mercedes-Benz представив нову глобальну кампанію за участю голлівудського актора і режисера Бредлі Купера, яка просуває електричний G-Class, G 580 з технологією EQ.
Кампанія під назвою «The Rise of Electric» висвітлює першу повністю електричну версію культового позашляховика бренду.
Центральним елементом кампанії є ролик за участю Купера, давнього ентузіаста G-Class. Концептуально реклама має на меті передати сутність G-Class через драматичну послідовність дій, підкреслюючи універсальність автомобіля як в умовах бездоріжжя, так і в міських умовах. Кампанія підкреслює здатність G-Class давати водіям можливість підкорювати будь-яку місцевість і йти власним шляхом.
«Для мене він завжди був більше, ніж просто автомобілем. Він був супутником у кожній пригоді», — сказав Купер.
Електричний G 580 поєднує в собі традиції Mercedes-Benz з інноваційними технологіями, оснащений чотирма електродвигунами з індивідуальним керуванням. Саундтреком кампанії стала переосмислена версія класичного хіта «Ain’t No Mountain High Enough», що ще більше підкреслює незламний дух автомобіля.