Samsung знову потролив Apple у рекламі своїх складаних смартфонів
16 Вер 2024, 16:53

Samsung знову потролив Apple у рекламі своїх складаних смартфонів

У той час як Apple представила серію iPhone 16, Samsung знову вирішив потролити свого найголовнішого конкурента.

У новому рекламному ролику Samsung Galaxy Z Flip6 виділяється серед купи білих iPhone. Бренд обігрує той факт, що його конкурент все ще не наважився вийти на територію складаних смартфонів. Окрім цього, у рекламі виділяється слово «Different», написане тим самим шрифтом, що і культовий слоган Apple «Think Different».

Цей не надто делікатний укол пролунав у той час, коли Apple продовжує дотримуватися свого класичного дизайну смартфонів, тоді як Samsung вже п’ять років випускає складані смартфони.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Посилання на «Think Different» є особливо влучним з огляду на історію кампанії Apple. Створена у 1997 році агентством TBWA\Chiat\Day, кампанія стала відповіддю Apple на кампанію «Think» від IBM.

Вона допомогла перепозиціонувати Apple як бренд, до якого звертаються креативні уми, у той час, коли компанія боролася під вагою конкуренції. Повернення Стіва Джобса в компанію в той час принесло новий фокус, і слоган став відображенням візіонерської філософії Apple. Він проіснував до 2002 року, але його вплив на ідентичність бренду Apple відчутний і донині.

У той час як одні аплодують сміливості Samsung, інші відзначають легку іронію, оскільки нові моделі Galaxy Watch Ultra і Galaxy Buds 3 мають схожість з Apple Watch Ultra і AirPods.

Розкажіть друзям про новину