Міністерство туризму Ірландії та агенція Publicis London створили кампанію, щоб показати світові, що Гелловін, свято, яке люблять в усьому світі, має коріння в давніх традиціях Ірландії.
Кампанія «Home of Halloween» покликана заохотити відвідувачів відсвяткувати Гелловін там, де все почалося.
Ролик розповідає історію виникнення свята і переносить глядачів у містичні пейзажі Ірландії. Від тінистих лісів і неолітичних гробниць до суворих вершин скель і пагорбів — кожен кадр ретельно продуманий, щоб викликати у глядача моторошну красу Ірландії.
Геловін має глибоке коріння в ірландській історії. Понад 2 000 років тому свято Самайн знаменувало собою зменшення завіси між живими і мертвими — традиція, забута рештою світу, але все ще шанована по всьому острову Ірландія. «Home of Halloween» прагне відродити цю спадщину, перетворивши Гелловін на захоплююче культурне дійство, яке можна повною мірою оцінити лише в Ірландії.
Популяризація міжсезонних фестивалів і подій, таких як Гелловін, є ключовим елементом стратегії Департаменту туризму Ірландії, спрямованої на продовження туристичного сезону і залучення потенційних відвідувачів, які приїжджають протягом усього року. Так само, як День святого Патріка виступає в ролі якоря для візитів ранньою весною, Гелловін може стати справжньою причиною «обов’язкового відвідування», щоб насолодитися подорожжю на острів Ірландія в середині осені.