Ролик запросив туристів відкрити для себе Ірландію як батьківщину Гелловіну
13 Вер 2024, 17:08

Ролик запросив туристів відкрити для себе Ірландію як батьківщину Гелловіну

Міністерство туризму Ірландії та агенція Publicis London створили кампанію, щоб показати світові, що Гелловін, свято, яке люблять в усьому світі, має коріння в давніх традиціях Ірландії.

Кампанія «Home of Halloween» покликана заохотити відвідувачів відсвяткувати Гелловін там, де все почалося.

Ролик розповідає історію виникнення свята і переносить глядачів у містичні пейзажі Ірландії. Від тінистих лісів і неолітичних гробниць до суворих вершин скель і пагорбів — кожен кадр ретельно продуманий, щоб викликати у глядача моторошну красу Ірландії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Геловін має глибоке коріння в ірландській історії. Понад 2 000 років тому свято Самайн знаменувало собою зменшення завіси між живими і мертвими — традиція, забута рештою світу, але все ще шанована по всьому острову Ірландія. «Home of Halloween» прагне відродити цю спадщину, перетворивши Гелловін на захоплююче культурне дійство, яке можна повною мірою оцінити лише в Ірландії.

Популяризація міжсезонних фестивалів і подій, таких як Гелловін, є ключовим елементом стратегії Департаменту туризму Ірландії, спрямованої на продовження туристичного сезону і залучення потенційних відвідувачів, які приїжджають протягом усього року. Так само, як День святого Патріка виступає в ролі якоря для візитів ранньою весною, Гелловін може стати справжньою причиною «обов’язкового відвідування», щоб насолодитися подорожжю на острів Ірландія в середині осені.

Розкажіть друзям про новину