Відкрито реєстрацію на форум Kyiv Media Week’24
13 Вер 2024, 11:23

Відкрито реєстрацію на форум Kyiv Media Week’24

Відкрито реєстрацію на головну медійну подію України — форум Kyiv Media Week (KMW), який відбудеться 3–4 жовтня 2024 року в інноваційному парку UNIT.City (вул. Дорогожицька, 3, Київ). Захід є найбільшим східноєвропейським форумом у сфері аудіовізуального контенту, що проводиться в столиці України з 2011 року.

Kyiv Media Week щорічно пропонує ексклюзивні бізнес-заходи для професіоналів ТБ, кіно й інших галузей контент-індустрії та є джерелом натхнення для широкої B2B аудиторії, що цікавиться світовими трендами, інсайтами міжнародних медіаекспертів і колег із креативних індустрій інших країн.

Програма чотирнадцятого KMW продовжує незмінно слідувати місії форуму — сприяти розвитку української медіагалузі та порушувати актуальні питання, що хвилюють аудіовізуальну індустрію в умовах третього року повномасштабної війни. KMW завжди був майданчиком для обміну досвідом українських професіоналів і навчання у міжнародних лідерів індустрії, обговорення актуальної ситуації на локальному та глобальному ринках, пошуку нових можливостей для розвитку та співпраці, а також відкриття інноваційних підходів до створення та розповсюдження контенту. Я пишаюсь тим, що KMW став важливим щорічним майлстоуном для спільноти сильних і креативних людей, які запроваджують потужні проєкти й ініціативи, творять історію нашої медіагалузі, попри все підтримують і розвивають її. Маємо за честь вітати в ролі наших гостей і спікерів провідних представників українських медіагруп, продакшн-, телекомунікаційних компаній та онлайн-платформ, державного сектору та міжнародних організацій, рекламного ринку, експертів з інновацій, глобальних трендів у світі AV-контенту та багатьох інших. Доєднуйтесь і ви!
Катерина Удут
керівниця Kyiv Media Week, директорка MRM

У дводенній програмі форуму:

  • розмова з лідерами медіабізнесу;
  • ТБ- та digital-реклама;
  • вимірювання аудиторії;
  • серіальне та кіновиробництво для локального та міжнародного ринків;
  • комерційно успішні документальні проєкти;
  • соціально вагомий контент та його роль у сьогоденні;
  • інновації в контент-індустрії; особливості кінопрокату під час війни;
  • анімація та дитячий контент;
  • контент та бренди (спонсорство, продакт-плейсмент, ліцензування);
  • приватні інвестиції та держпідтримка медіагалузі;
  • українські та світові стримери та FAST-канали.

Також уже традиційно на Kyiv Media Week особлива увага приділятиметься дослідженням та аналітичним оглядам різних сфер медіаринку. Ексклюзивно для учасників форуму готуються:

  • зміна глядацьких настроїв українців під час повномасштабної війни: кінотеатри, платформи, готовність платити за контент (на базі соціологічного опитування КМІС);
  • тренди теледивлення 2021–2023: структура ефіру, зміна ландшафту, міграція аудиторії;
  • лідери кінопрокату. Рейтинг українських продюсерів, режисерів, сценаристів, операторів 2014–2024;
  • тренди світових VODs та огляд стримінгового ландшафту України;
  • огляд світових трендів серіалів і неігрових шоу.

Перші результати та ключові інсайти досліджень будуть представлені безпосередньо під час заходу в межах програми. Докладно ознайомитися з аналітикою, що готується до форуму, можна у традиційному KMW White Paper. Документ буде доступний за кілька тижнів після завершення Kyiv Media Week.

Ознайомитись з програмою та зареєструватись можна на офіційному сайті форуму.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео