Ford кинув виклик стереотипам про жінок в автомобільній індустрії у новій кампанії
12 Вер 2024, 14:14

Ford кинув виклик стереотипам про жінок в автомобільній індустрії у новій кампанії

Ford Motor Company у співпраці з еквадорським агентством BBA кидає виклик стереотипам своєю новою кампанією, яка протистоїть твердженню про те, що «жінки нічого не знають про автомобілі».

Зображення розділяє екран: з одного боку ця фраза з’являється поряд із жіночим обличчям, а з іншого — впливові жінки в автомобільній індустрії, як на локальному, так і на глобальному рівні.

Кампанія, розроблена BBA, має на меті не лише кинути виклик застарілим уявленням, але й підкреслити вирішальну роль, яку відіграють жінки в цьому секторі. Показуючи жінок, які подолали бар’єри в автомобільній промисловості, Ford Ecuador та BBA сподіваються надихнути більше жінок реалізовувати свої пристрасті у сфері, де історично домінують чоловіки, доносячи послання про розширення прав і можливостей та зміни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Більше того, кампанія була відібрана для публікації у 227 випуску Lürzer’s Archive, одному з найвпливовіших журналів у світі реклами. Це видання відоме тим, що демонструє найбільш інноваційні та креативні кампанії з усього світу, і потрапляння на його сторінки є значним визнанням в індустрії.

Розкажіть друзям про новину