Південнокорейська мережа мінімаркетів представила снек, який рятує життя
12 Вер 2024, 12:36

Південнокорейська мережа мінімаркетів представила снек, який рятує життя

Снеки можуть врятувати життя.

Агенція Cheil Worldwide та південнокорейська мережа мінімаркетів GS25 представили Lifeguard Snack — снек, який виконує роль рятувального спорядження на воді. Кампанія мала на меті змінити уявлення людей про засоби порятунку на воді, допомогти їм усвідомити, що будь-який предмет, який плаває, може допомогти врятувати життя в надзвичайній ситуації.

У дизайні упаковки чипсів Lifeguard Snack використано колір і форму рятувального буя, який використовують рятувальники. Він має яскраво-помаранчевий колір, ручки з обох боків, щоб його можна було тримати обома руками, та отвір, куди можна протягнути мотузку. На звороті упаковки проілюстровані мультяшні інструкції, щоб будь-хто міг легко зрозуміти, як користуватися Lifeguard Snack.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На розробку Lifeguard Snack у GS25 та Cheil Worldwide пішло чотири місяці. У співпраці з експертами з морських рятувальних служб Lifeguard Snack було протестовано, а також використано для навчання дітей безпеці на воді.

Починаючи з серпня GS25 безкоштовно розповсюджувала снеки Lifeguard Snacks у магазинах, розташованих біля струмків, річок та пляжів.

Розкажіть друзям про новину