Снеки можуть врятувати життя.
Агенція Cheil Worldwide та південнокорейська мережа мінімаркетів GS25 представили Lifeguard Snack — снек, який виконує роль рятувального спорядження на воді. Кампанія мала на меті змінити уявлення людей про засоби порятунку на воді, допомогти їм усвідомити, що будь-який предмет, який плаває, може допомогти врятувати життя в надзвичайній ситуації.
У дизайні упаковки чипсів Lifeguard Snack використано колір і форму рятувального буя, який використовують рятувальники. Він має яскраво-помаранчевий колір, ручки з обох боків, щоб його можна було тримати обома руками, та отвір, куди можна протягнути мотузку. На звороті упаковки проілюстровані мультяшні інструкції, щоб будь-хто міг легко зрозуміти, як користуватися Lifeguard Snack.
На розробку Lifeguard Snack у GS25 та Cheil Worldwide пішло чотири місяці. У співпраці з експертами з морських рятувальних служб Lifeguard Snack було протестовано, а також використано для навчання дітей безпеці на воді.
Починаючи з серпня GS25 безкоштовно розповсюджувала снеки Lifeguard Snacks у магазинах, розташованих біля струмків, річок та пляжів.