Група пристрасних виноробів в партнерстві з відомим майстром виноробства Богданом Павлієм створили новий бренд — Baсota Hills. Власний виноград, вирощений на унікальних грунтах Подільських Товтр, дає можливість виробляти неймовірні моносмаки та цікаві бленди.
Стратеги Vandog Agency дослідили історію Бакоти та Каветчини, поговорили з виноробами, продегустували не один десяток вин, аби розробити позиціонування та айдентику нового бренду. Бакота — неповторної краси місцина, де мільйон років тому шуміло прадавнє Сарматське море. В агенції створили концепцію, яка відображає дух Подільських Товтр — поєднання природності, автентичності та міфічної історії. При розробці концепту дизайнери підкреслили унікальність теруару Поділля, щоб передати винятковий характер вина.
На думку Ірини Мєтньової, креативної директорки Vandog, Бакота — недооцінений напрямок гастротуризму. Такий продукт як вино може стати основою для геобрендингу — перетворити Поділля на винну мекку і зробити бакотське вино магнітом для туристів з усього світу.
Позиціонування Baсota Hills звучить так: «Місце, яке хочеться пити».
В основі логотипу — впізнаваний рельєф Бакоти та натуральні відтінки, що передають теплоту сонця і насиченість смаку. Кожен елемент дизайну підкреслює природну красу і унікальність місцевості.
Bakota Hills — це бренд, що передає історію вина і землі, на якій воно народилося.