«U.КРАЇНА КАЗОК»: громадська організація створила онлайн-платформу українських казок
11 Вер 2024, 12:44

«U.КРАЇНА КАЗОК»: громадська організація створила онлайн-платформу українських казок

Громадська організація The Hands презентувала проєкт «U.КРАЇНА КАЗОК» — онлайн-платформу, присвячену казкам різних регіонів України. Казки, що представлені на сайті, були зібрані в експедиціях по всій країні.

Авторами та натхненниками проєкту «U.КРАЇНА КАЗОК» стали Юрій Пристаєцький та Роман Дмитрик, засновники громадської організації The Hands. Ідея проєкту спрямована на збереження та популяризацію українських народних казок, зібраних легендарним фольклористом Миколою Зінчуком.

Платформа має на меті відродити українську народну казку та допомогти батькам впровадити традиції сімейного читання. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До процесу озвучення приєдналися українські актори театру та кіно: Римма Зюбіна, Віктор Жданов, Антоніна Хижняк і Андрій Ісаєнко — вони подарували казкам нове життя, додавши їм глибини і емоційності.

Проєкт отримав близько 30 згадок в онлайн-ЗМІ, таких як Vogue, Факти ICTV, mc.today і Польське радіо, а також про нього розповіли на телеканалах 1+1, СТБ та Київ24.

Крім цього, «U.КРАЇНА КАЗОК» підтримали відомі українські селебріті, такі як Ілона Гвоздьова, Аліна Паш, Ольга Цибульська та Сергій Танчинець з гурту «Без Обмежень».

Стратегічна кампанія для проєкту «U.КРАЇНА КАЗОК» була розроблена з акцентом на соціальні мережі, партнерські колаборації, лідерів думок і медіа.

Результати не примусили себе чекати: 

  • 219 912 переглядів казок на платформі; 
  • 44 022 взаємодій із створеним контентом.

Окрім цього, Google надав додатковий грант у розмірі 10 тисяч доларів для подальшого просування проєкту, а благодійний фонд Kids UA вже інтегрує бренд героя проєкту Лисичку та казки проєкту у свою ініціативу «Чарівний Дзвіночок», що додає новий вимір та можливості для проєкту.

Розкажіть друзям про новину