Конкурс PR-кейсів: оголошено початок прийому заявок
13 Вер 2024, 14:34
PR

Конкурс PR-кейсів: оголошено початок прийому заявок

Протягом майже трьох складних років українські компанії продовжують розвиватися та підтримувати українців, адаптуючись під обставини, які принесла нам війна. Конкурс PR-кейсів цього року продемонструє, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.

Номінації Конкурсу PR-кейсів:

  • PR-кампанія задля перемоги: Найкращі комунікаційні кейси в офлайні та або діджиталі, які допомагають у боротьбі зі спільним ворогом
  • Соціальна відповідальність і вплив: за проєкти, що мають значний соціальний вплив та сприяють вирішенню актуальних соціальних проблем, включаючи допомогу ветеранам, переселенцям або постраждалим від війни
  • Проєкт B2G: Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
  • Корпоративний благодійний фонд: Бізнеси, що створили ефективний інструмент зі збору коштів для благодійних проєктів
  • Найкраща digital-кампанія: За успішне використання цифрових платформ та
  • інструментів у просуванні брендів, ідей чи соціальних ініціатив.
  • PR-команда: Команди, що створюють лавмарк-бренди та реалізовують топові проєкти
  • Відкритість топменеджера: Перші особи із сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
  • Бренд роботодавця: Компанії, які подають приклад сильного бренда роботодавця на ринку
  • Спонсорський проєкт: Успішна інтеграція бренду у масштабний проєкт
  • Антикризові комунікації: Ефективне вирішення кризових ситуацій та збереження репутації компанії
  • Амбасадор бренду: Найкращі приклади співпраці з інфлюенсерами та блогерами у рамках PR-кампанії бренду
  • Інновації в PR: за використання новітніх технологій і нестандартних рішень у PR-кампаніях, які показали високі результати
  • Кращий PR для малого та середнього бізнесу: за проєкти, що допомогли малому чи середньому бізнесу досягти значного успіху в умовах нестабільної економіки.
  • PR на міжнародному рівні: за проєкти, що спрямовані на зміцнення міжнародного
    іміджу України, привернення уваги до українських проблем та ініціатив за кордоном
  • Найкращий внутрішній PR: за ефективні комунікації всередині організацій, які допомогли зміцнити корпоративну культуру та підвищити мотивацію працівників.

Заповнити анкету для участі в Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 14 жовтня 23:59.

Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2024 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.

Вартість участі:

  • 1 номінація — 10 000 грн (без ПДВ);
  • 2 номінації — 18 000 грн (без ПДВ);
  • 3 номінації — 25 000 грн (без ПДВ);

Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Хто став найкращим у кожній з десяти номінацій, дізнаємося 30 жовтня під час PR марафону. Долучайтеся до Конкурсу PR-кейсів, аби поділитися результатами дієвої PR-активності з ринком!

Розкажіть друзям про новину