Голова дитини, коробка та інше: Heinz зобразив неочікувані місця, з яких люди злизують кетчуп
09 Вер 2024, 13:55

Голова дитини, коробка та інше: Heinz зобразив неочікувані місця, з яких люди злизують кетчуп

У новій серії рекламних роликів Heinz гумористично підкреслив, наскільки цінною є кожна крапля кетчупу.

Розширення глобальної платформи «It Has to Be Heinz» на Австралію є частиною нової кампанії, розробленої агентством TBWA\Sydney. Творчим натхненням для роликів стала любов до Heinz, яка не знає кордонів, незалежно від того, звідки він капає і де людина його їсть.

Кампанія розгортається на національному рівні за допомогою широкоформатної зовнішньої реклами, адаптованої до того, де споживачі перебувають у цей момент, зокрема у метрополітені, а також у соціальних мережах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину