Starbucks і Sanrio об’єдналися, щоб відсвяткувати 50-річчя Hello Kitty, пропонуючи ексклюзивну лімітовану серію товарів і напоїв на основі яблук на 13 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Ексклюзивна колекція, яка буде представлена 10 вересня, включає сім предметів посуду для напоїв, шість лайфстайл-аксесуарів та напоїв з яблуком в стилі Hello Kitty.
Колекція відображає суть дружби, наповнену червоно-зеленими кольорами Hello Kitty і Starbucks і до неї увійшли керамічні чашки, пляшки для води, стакани з нержавіючої сталі, фартух, брелок для телефону та шнурок, щоб додати шарму Hello Kitty до повсякденних речей.
У рамках партнерства Starbucks також випускає два нові напої, натхненні затишним світом Hello Kitty — Apple Pie Cream Frappuccino і Red Apple Frozen Tea.
Вперше в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Starbucks також представить чотири коробки з сюрпризами, доступні виключно в Малайзії, Сінгапурі та Тайвані. Вони містять крихітні кліпси для чашок у вигляді Hello Kitty та її маленького плюшевого друга-ведмедика Tiny Chum.