В Україні стартувала рекламна кампанія на підтримку послуги зміни оператора зі збереженням номера (MNP — mobile portability number) від Vodafone.
У фокусі кампанії — цінності, які не змінюються, і це особливо помітно на контрасті з мінливим щоденним життям. Головним меседжем кампанії є слоган «все змінюється, номери залишаються», який підкреслює і саму ідею РК, і сутність продукту, що дозволяє залишати номер, навіть коли абонент вирішує змінити оператора на Vodafone.
Розпочалась рекламна кампанія теплою відео-історією від Антоніо Лукіча. Продовженням стала таргетована реклама, яка вийшла за межі онлайн-майданчиків на вулиці міст.
Маркетинг-команда Vodafone вдалась до використання локалізованих повідомлень: основний слоган кампанії адаптували в залежності від місця розміщення.
Так, біля торгівельних центрів по всій країні з’явились борди зі слоганом «Мода змінюється — номери лишаються», а на станції метро Печерська на лед-екрані над колишнім рестораном McDonald’s з’являється текст «Фастфуди змінюються, а номери лишаються». Рекламна команда Vodafone іронізує навіть над плинністю свого творіння — реклами. Так, на метушливих центральних вулицях та площах міст, де зазвичай багато рекламних носіїв, з’явились борди зі слоганом «Реклама змінюється — номери лишаються».
Для диджитал-кампанії використовується той самий принцип. Так, реклама на сайтах ритейлерів, промовляє: «Ціни змінюються, номери лишаються», «Знижки змінюються, номери лишаються» або «Асортимент змінюється, номери лишаються».