Амстердамське креативне агентство GUT та Heinz перетворили культовий кетчуп на посипку.
Томатний кетчуп Heinz люблять у всьому світі, проте в Нідерландах він стикається з унікальним викликом — майонезом. Для нідерландців майонез є основною приправою, що змушує навіть найвідоміший бренд кетчупу наздоганяти його.
Тому, коли справа дійшла до запуску своєї останньої кампанії, Heinz поставив просте запитання: як можна зробити так, щоб відчувати себе більш нідерландським?
GUT знайшло відповідь, переосмисливши кетчуп Heinz і створивши Hagelchup, натхненний улюбленою кондитерською посипкою хаглслаг. Вона була основним продуктом харчування протягом багатьох поколінь: Нідерланди споживають приголомшливі 14 мільйонів кілограмів хаглслагу щороку, щодня з’їдаючи 750 000 шматочків хліба, намащених посипкою.
Кампанія оспівує як спадщину Heinz, так і нідерландську культуру, показуючи Hagelchup в культовій пляшці Heinz, виготовленій на тій самій фабриці De Ruijter, що відома виробництвом всесвітньо відомої голландської шоколадної посипки.
Ініціатива підтримується комплексною 360-градусною маркетинговою стратегією, що включає соціальну рекламу, зовнішню рекламу, 3 тонни посипки та фізичну активацію, попап у закусочній в Амстердамі.