Heinz перетворив кетчуп на шоколадну посипку
05 Вер 2024, 13:22

Heinz перетворив кетчуп на шоколадну посипку

Амстердамське креативне агентство GUT та Heinz перетворили культовий кетчуп на посипку.

Томатний кетчуп Heinz люблять у всьому світі, проте в Нідерландах він стикається з унікальним викликом — майонезом. Для нідерландців майонез є основною приправою, що змушує навіть найвідоміший бренд кетчупу наздоганяти його.

Тому, коли справа дійшла до запуску своєї останньої кампанії, Heinz поставив просте запитання: як можна зробити так, щоб відчувати себе більш нідерландським?

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

GUT знайшло відповідь, переосмисливши кетчуп Heinz і створивши Hagelchup, натхненний улюбленою кондитерською посипкою хаглслаг. Вона була основним продуктом харчування протягом багатьох поколінь: Нідерланди споживають приголомшливі 14 мільйонів кілограмів хаглслагу щороку, щодня з’їдаючи 750 000 шматочків хліба, намащених посипкою.

Кампанія оспівує як спадщину Heinz, так і нідерландську культуру, показуючи Hagelchup в культовій пляшці Heinz, виготовленій на тій самій фабриці De Ruijter, що відома виробництвом всесвітньо відомої голландської шоколадної посипки.

Ініціатива підтримується комплексною 360-градусною маркетинговою стратегією, що включає соціальну рекламу, зовнішню рекламу, 3 тонни посипки та фізичну активацію, попап у закусочній в Амстердамі.

Розкажіть друзям про новину