Молочний бренд БІЛО оновлює дизайн та змінює комунікацію для кисломолочного сиру. Хмарки стали головним візуальним елементом паковання і підсилюють продуктову перевагу продукту — найбільші сирні грудочки, схожі на хмаринки. Бренд прагне показати, що кисломолочний сир — не тільки корисно, це реально смачний суперфуд.
У сиру БІЛО — великі сирні грудочки, які часто порівнюють з хмаринками. Їх можна їсти руками навіть прямо з упаковки будь-де: на роботі, після спорту чи на навчанні. Навіть без сметани, варення чи фруктів. Адже кисломолочний сир БІЛО смачний сам по собі. Це досить незвично для категорії, адже зазвичай сир — це про сирники, готування. Але бренд БІЛО змінює це уявлення. І нещодавно випустив новинку — сир-хмаринка, 200 г — перекус на раз.
Оновлення дизайну та комунікацію сиру-хмаринки БІЛО підсилить рекламна кампанія «Ідеальний сир БІЛО для реального життя» з дизайнеркою Дашею Кацуріною, що стартує на початку вересня.