Висміювання, образи та інше: український бренд одягу зобразив прояви шкільного булінгу
02 Вер 2024, 13:34

Висміювання, образи та інше: український бренд одягу зобразив прояви шкільного булінгу

Український бренд одягу Rikky Hype наголосив на проблемі шкільного булінгу.

«Шкільний булінг досі вважається серйозною проблемою, про яку не прийнято говорити вголос. Систематичних принижень, цькувань і знущань зазнають учні різного віку, статі, ваги, зросту. З різних родин. Успішні у навчанні чи навпаки — недостатньо неуспішні. З яскравою зачіскою чи cпокійні та сором’язливі», — написав бренд.

У серії фото можна побачити відомі прояви булінгу у школі: образи, висміювання, психологічний тиск тощо.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину