EKIPAZH — вітчизняний виробник вікон, дверей і перегородок. Цього літа він вирішив зосередити увагу українців на актуальній категорії товарів — склопакетах із загартованим склом. Щоб розповісти про переваги таких вікон, звернувся до бренд-маркетингової агенції Grape.
Так команда агенції дізналася, що загартоване скло у 5 разів міцніше за звичайне. А якщо у наш час можна вибрати опцію, яку складніше зламати/розбити та ще й з уламками, які не розлітаються, а розсипаються, чим наносять менше шкоди, то чому б не віддати свій голос «За!» саме їй. Тож компанія EKIPAZH власним прикладом вирішила показати, за що виступає та чому надає перевагу: «EKIPAZH. За гартоване вікно» — таким став слоган та основний меседж нової комунікації.
А як показати реальну міцність скла так, щоб в аудиторії стався на нього краш? Провести краш-тест. Та перевірити міцність скла й меншу загрозливість уламків разом із купою дітей, мʼячів та повітряних кульок. Що і зробили EKIPAZH, Grape та DGTL RLGN.