Nike випустив продовження своєї олімпійської кампанії «Winning isn’t for everyone» напередодні старту літніх Паралімпійських ігор 28 серпня.
Новий ролик називається «Winning Is Winning» і має той самий формат, що й оригінальний ролик «Am I a Bad Person?», який дебютував у липні.
У ролику, озвученому фехтувальницею Бебе Віо, показані ігрові кадри паралімпійців, серед яких Віо, Маркус Рем, Беатріс Хац, Нурія Маркес та інші, які демонструють силу та витримку, необхідні для досягнення елітного рівня.
Закадровий голос Віо зазначає, що спортсмени, які потрапляють на Олімпійські та Паралімпійські ігри, не задовольняються трофеями за участь. Вона повторює думку про те, що будь-який спортсмен, який потрапляє на такі елітні змагання, є переможцем, і додає: «Кажуть, що просто бути тут — це вже перемога, брати участь — це вже перемога».
Віо дотримується мислення справжніх спортсменів: «Останній раз, коли я перевіряла, перемога — це перемога».
Ролик «Winning Is Winning» був створений агенцією Wieden + Kennedy Amsterdam.