Джіджі Хадід стала обличчям аромату Rabanne
27 Сер 2024, 10:30

Джіджі Хадід стала обличчям аромату Rabanne

Французький парфумерний дім Rabanne оголосив Джіджі Хадід обличчям свого нового аромату «Million Gold For Her».

Хадід, впливова супермодель, телеведуча і підприємиця, яка має понад 78 мільйонів підписників в Instagram, уособлює індивідуальність і розширення можливостей, що робить її ідеальним представником нового аромату Rabanne.

«Джіджі несе в собі дух нашої спадщини. Я бачу в ній схожість з культовими музами месьє Рабанна — від Джейн Біркін до Джейн Фонди в ролі Барбарелли. Вона також привносить свою власну виразну індивідуальність, що робить її ідеальним втіленням сучасної жінки Rabanne», — сказав віцепрезидент Rabanne Жером Лелу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Аромат «Million Gold For Her» буде випущений у об’ємах 30 мл, 50 мл, 90 мл і 200 мл, а також у вигляді додаткових продуктів, таких як лосьйон для тіла і дезодорант-спрей.

Запуск аромату розпочався з кампанії, покликаної надихнути наступне покоління на розкриття власної індивідуальності. Кампанія, створена Мертом Аласом та Ману Коссу, підкреслює тему розширення прав і можливостей жінок та досягнення успіху.

У ролику Хадід з’явилась в золотій сукні Rabanne, інкрустованій кристалами Swarovski. Вона рухається впевнено, перебуваючи в центрі уваги і втілюючи суть сміливого, бунтарського духу Rabanne.

Розкажіть друзям про новину