Серед українських медіа про рекламу з’явився ще один — телеграм-канал ШОЦ від агенції SHOTS. У ньому креативники публікують кейси, ролики та інші референси всією командою.
02 Чер 2025
- Епіцентр та LEGO об’єдналися задля підтримки дітей
- Терапія природою: Yves Rocher та Trembita PR запустили подкасти для емоційного відновлення
- Місяць гордості: добірка логотипів від українських брендів
- MMR оновився: що змінилося, а що — ні
- Українські бренди присвятили ініціативу ментальному здоров’ю дітей
- Боксерка Кіра Макогоненко стала амбасадоркою Lamel
- Врахувати інтереси кожного: оновлена механіка проведення продакшн-тендерів у креативній індустрії
- ВРК оприлюднила результати Національного рейтингу креативності та майстерності 2025