Британська благодійна організація Refugease запустила потужну кампанію, яка висвітлює небезпечні подорожі біженців, на які вони йдуть, щоб досягти безпеки.
Приурочена до річниці рекордної кількості спроб переплисти Ла-Манш за один день — 1295, кампанія протиставляє щоденні поїздки на роботу і подорожі біженців, доносячи до них свій меседж: «Деякі подорожі коштують всього».
Кампанія не залишила байдужими нікого, включаючи захоплення вокзалу Тоттенхем-Корт-Роуд, імерсивну диджитал рекламу вздовж Єлизаветинської лінії та драматичний мурал на узбережжі Кента.
Особливо вражають елементи зовнішньої реклами: дезорієнтуюча диджитал реклама, що демонструє неспокійну воду, змушує пасажирів відчувати себе так, ніби вони занурені під воду нижче ватерлінії.
Друкована реклама, знята під поверхнею води, підкреслює сувору реальність того, що для того, щоб потонути у крижаній воді, потрібна лише хвилина.
Кампанія збігається не лише з річницею перетину Ла-Маншу, а й з нещодавньою аварією суперяхти на Сицилії. У той час як ця трагедія була на перших шпальтах газет, ця кампанія привертає увагу до набагато більших і триваючих страждань біженців, які щодня стикаються з подібними небезпеками.
Розробкою кампанії займалось агентство Havas London.